Sunday, November 7, 2010

Angling & Outdoor Recreational Fair 2010 - Kelana Jaya Sports Complex 5hb - 7hb Nov 2010

Angling & Outdoor Recreational Fair 2010 yang berlangsung selama 3 hari bermula pada 5hb -7hb Nov bertempat di Kelana Jaya Sports Complex sungguh meriah. Barangan untuk tahun 2011 juga ada dipamerkan. Sepatutnya aku pergi ngan Fandi..tapi disebabkan bini dia bersalin awal dari 'due'...terpaksa ler aku ajak bini aku sekali. Tapi ke KL ajer..lepas drop dia kat rumah adik ipar.... aku pun minta biras aku bawa ke lokasi nie...kalau aku gi sendiri...mau berjam-jam baru dapat jumpa..al maklumler...terlebih terer...


Pintu masuk utama Dewan


OFT dengan produk SHIMANO


Ini kalau beli semua nie..
boleh papa....


Penguji lapangan SHIMANO
Hajime Murata bersama peminat..

TCE SPORTS bersama DAIWA

Antara reel Daiwa yang dipamerkan

Kaunter info...Daiwa

Sea Tackle menampilkan ruang pamer yang menarik.


Sungguh menarik...
lure dan reel dipamerkan dengan cara kreatif..


Gewang Emas....
Anda dapat melihat melalui lubang yang ditunjukkan
oleh anak panah.....


T-Shirt offer..RM 6...
Beli..jgn..tak beli..


Tiada seri... bila enjin bot tidak dipamerkan


Pengedar asal GAMAKATSU..


Old School Reel...
kegilaan pemancing kolam sekarang..modified buat bunyi katak..


Bro pian...member lama..dah terkena racun memancing..
yang bestnya ..bini dia sporting untuk hobi ini....


Banyak barangan outdoor dipamerkan oleh Edaran Marin


Rasa cam nak beli ajer.....


Aeco Technologies ...produk Garmin..
2 gadis penyeri...menanti anda..


Kalau aku ada bot..lama dah
Fish Finder nie aku sambar..


Barangan Coleman dari UFL


Banyak produk info di ruang pamer..
Pure Fishing


Line Strenght tester...
anda boleh pilih mana-mana tali yang dipamerkan..
dan test untuk tahu pada kekuatan mana ia akan putus..


roduk 2011...mesti beli..
bahagian pemegang boleh dilaraskan untuk pendek atau panjang...


Lagi untuk 2011...tungguuuu..


Cantik baju dari KAGUM...tapi sayang saiz aku takder...cisss


Kalau lah dapat nie....
mesti semua lubuk aku yang punya...heheheh


Pameran Bot di luar Dewan...


Casting Game dari Pure Fishing...
Hadiah..Abulon line


Master of Fly Fishing...Pak Amin


Sesi demo... fly fishing


Cuba..jgn x cuba ....bro pian...


Tak dapat mancing sekali...
bergambar ngan Faiz Karim kira ok la tue...